Ahad, 15 Februari 2009

Pusat Penyembelihan Ayam Terbesar HPA

Alhamdulillah, syukur kepada Allah yang tidak putus-putus mengurniakan nikmat kepada HPA. Hasil pertemuan dengan Ketua Pengarah Lembaga Pertubuhan Peladang Malaysia pada bulan Januari yang lepas telah menghadiahkan HPA satu pusat penyembelihan ayam dengan system tercanggih. Pusat Penyembelihan ini beroperasi dibawah kelolaan NAFAS Food Processing dan mendapat pantauan penuh dari Lembaga Pertubuhan Peladang dan mampu untuk memproses sehingga 10,000 ekor ayam dalam satu syif.

3 ulasan:

  1. Boleh saya tahu dimana pusat ini terletak saya ingin mendapatkan sedikit maklumat tentang pusat ini,dengan siapa saya perlu berunding
    hubungi saya
    e-mail:-pravinsmart@gmail.com

    BalasPadam
  2. salam, boleh juga sy tau dimana terletaknya premis ini?
    boleh berikan sedikit maklumat tentang premis ini?

    email : srbjsa@yahoo.com.sg
    -syamimi-

    BalasPadam
  3. Salam,boleh tak emailkan saya alamat kilang penyembelihan ini? Terima kasih

    ahmadadib89@yahoo.com

    BalasPadam